BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

Hari Ini dan Semalam...


Salam..

Agak lama rasanya aku tak update blog ni..entah la, tiba-tiba aku rasa kekeringan idea untuk aku luahkan dalam blog yg disayangi ini.Pelbagai peristiwa yg berlaku dan tiada yg aku abadikan dlm blog ini..Program di Pulau Pangkor bersama ahli Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi UKM, Kem Insan Cemerlang di Selama, Perak bersama ahli Persatuan Mahasiswa Darul Ridzuan UKM dan majlis perkahwinan kakak aku yang baru berlangsung beberapa hari yg lalu telah berlaku begitu sahaja.Aku berpuas hati dengan apa yg telah aku usahakan namun perlu untuk penambahbaikan lagi.Aku dapat rasakan seolah-olah semangat dan minat aku telah disentap oleh sesuatu yang aku sendiri tak pasti.Perasaan yg selama ini telah aku padam tiba-tiba muncul kembali untuk menguji kesabaran dan kekentalan jiwa aku..

Selama beberapa ketika, aku dapat rasakan bahawa aku perlu teruskan usaha aku untuk memantapkan lagi blog ini.Hari ini akan aku mulakan dan semalam menjadi pengalaman yg berguna bagi aku.Semoga aku dapat teruskan hari-hari yg mendatang dengan penuh keazaman yang kuat..

0 comments: