BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

Kejohanan Wajadiri Nasional Silat Cekak Hanafi UKM'09





Salam alaik..


Akhirnya selamat juga Wajadiri Silat Cekak Hanafi dilangsungkan di Universiti Kebangsaan Malaysia.Fuhh..betapa lega dan bersyukur hati ini kerana dapat juga aku menunaikan tanggungjawab yang telah diamanahkan untuk aku.Aku pernah gagal dan kali ini aku berjaya juga menebus kegagalan aku dengan sesuatu yang lebih baik dan berharga.Kalau dulu aku xsempat sempurnakan tugas aku sebagai pengarah program peringkat UKM, kini aku berjaya lunaskan hutang itu dengan terlaksananya Kejohanan Wajadiri Nasional Silat Cekak Hanafi Peringkat IPT dan Sekolah Kali Ke 12 ini.Aku bersyukur, syukur yang tidak terhingga ke hadrat Allah swt kerana dengan izin dan keinginannya, dapat juga aku merealisasikan projek yang telah lama dirancang ini.Sekalung penghargaan dan terima kasih kepada semua pihak yang telah membantu dan menyokong aku kerana tanpa mereka, mungkin aku tidak dapat meneruskan misi yang cukup mencabar ini.Banyak masalah yang terpaksa ditempuhi untuk menganjurkan program ini.Sehinggakan di saat-saat akhir pun, kami masih diserang dan diganggu oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.Namun semua serangan itu dapat di “POTONG” dengan baik oleh PSSCUHM.

Walaupun ini kali pertama aku menjadi pengarah bagi program peringkat nasional, aku mampu bertahan dengan segala tohmahan, kritikan, amaran dan kecaman yang dilemparkan kepada aku.Semua itu menjadi pengalaman dan pengajaran yang amat bermakna bagi diri aku.Rasa bahagianya aku saat dapat melihat kejohanan ini berlangsung dengan jayanya tanpa masalah-masalah besar yang mengganggu.Terima kasih kepada semua jawatankuasa wajadiri termasuk Alumni Cekak Hanafi UKM, PSSCUHM dan semua pihak yang membantu kami.Jasamu dikenang..

0 comments: