BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 5, 2009

Suatu Mimpi..


Aku mempunyai sebuah mimpi.Mimpi yang mungkin tidak begitu bermakna bagi sesetengah manusia.Namun aku masih menaruh kepercayaan kepada diriku untuk merealisasikan mimpi itu.Impian yang murni dan lahir dari kesedaran dan keinginan untuk berkongsi ilmu dan pengalaman bersama insan lain.Ini juga menjadi penyebab kenapa aku mewujudkan blog yang tidak seberapa ini.Aku ingin menjadi Penulis.Aku ingin berkongsi ilmu, pengalaman dan pandangan bersama insan lain.Aku ingin menulis mengenai kisah hidupku.Aku ingin menulis mengenai insan yang aku sayangi.Aku jua ingin menulis bagi menyampaikan harapan dan inspirasi hidupku.Aku ingin berkongsi.Aku ingin supaya isi hatiku dapat diluahkan dengan cara yang tersendiri.Ia dapat melegakan aku.Ia dapat memberi aku suatu lonjakan semangat dan keazaman dalam memburu kejayaan di dunia dan akhirat.Namun aku perlukan bantuan dan sokongan.Aku belum mahir.Aku belum mampu menjadi penulis yang hebat.Terlalu banyak yang perlu aku pelajari.Aku bersedia untuk menghayun langkah, menimba ilmu bagi memenuhi harapan dan impianku.Semoga Allah swt akan selalu meredhai dan merahmati tujuan dan matlamat yang murni ini.

0 comments: