BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 7, 2009

Perjuangan Belum Selesai..

Salam..


Semalam aku kerja part time di marriot hotel,putrajaya..huh,memang letih dan pening jugak sebab ni first time kerja hotel.Ade wedding function plak..terpaksa la menebalkan muke ni.Habis je kerja, aku terus balik.Memang letih dan aku tanpa segan silu terus tertidur akibat keletihan.


Hari ni aku bermula dengan check-in di kolej zaaba..Agak sunyi kolej ni..huhu..tapi aku tabahkan hati untuk melaksanakan tugas yang murni.Petang sikit, aku bertolak ke Shah Alam.Sempat la jugak dengar amanat dari Datuk Seri Tuan Guru Haji Hadi Awang..Habis je program, aku dan beberapa orang kawan terus pulang dengan rasa puas hati..


Tiada apa yang dapat aku selesaikan hari ni untuk wajadiri.Menanti hari esok untuk mula sambung tugas yang belum selesai.Sesungguhnya perjuangan ini memang belum selesai..huhu

2 comments:

fadzligenkO said...

yeah!!!!!!!!
kwn i da blog..
yes!2
u la dak x-anderson nyew blog first yg ak jumpe..
hari tu i da wt da blog untk x2 anderson tp xda yg join..
tolg letk shoutbox ea..leh sembg2 bro..

cz said...

eh..wat part time ek skang?huhuhuhi... nak join gak..